Blog ten powstał z szacunku i miłości do zespołu

Photobucket

sobota, 6 marca 2010

AzylP-Live (1985)-Klub płytowy Razem

Płyta ta jest dla mnie wydawnictwem bardzo szczególnym,ponieważ miała bardzo duży wpływ na moje gusty muzyczne w przyszłości,mogę powiedzieć,że dzięki tej płycie odkryłem jaka muzyka daje mi radość z tego,że po prostu jestem.A muszę przyznać,że nie było to łatwe i przyjemne odczucie po wysłuchaniu tej płyty po raz pierwszy-był to raczej szok.Pierwszy raz usłyszałem Azyl w radiowej Trójce a był to kawałek Och,Lila-który wywarł na mnie piorunujące wrażenie-przy słuchaniu tego kawałka po prostu przechodziły mnie dreszcze.Muzyka była łatwa(hyhy-chciałbym usłyszeć kogoś,kto to zagra i zaśpiewa:),przyjemna i miała w sobie to coś ,co spowodowało,że Azyl stał się nierozłączną częścią mojego życia.Później była Kara Śmierci,Mała Magie i taki właśnie Azyl sobie przyswoiłem.Kiedy w końcu udało mi się zakupić oczekiwany przeze mnie album LIVE moje szczęście nie znało granic-szybciutko do domku,gramofon w ruch i...szok.W taki dokładnie stan wprowadziły mnie pierwsze riffy kawałka Twoje Życie.Ciężkie(jak na tamte czasy),surowe brzmienie kłóciło mi się z tym co słyszałem w radiu-i tak było po przesłuchani całej płyty.Jednak im dłużej jej słuchałem tym bardziej była mi bliższa,odkryłem że w wielu miejscach dotyczy mnie,jest częścią mojego życia,przede wszystkim bił z niej autentyzm,że bez tego brzmienia chyba nie dotarła by do mnie.Po tej właśnie płycie zaczęła się moja przygoda,trwająca do dziś, z ciężką muzyką.Bardzo często wracam do tej płyty a szczególnie do kawałków Twoje Życie,Dajcie mi Azyl i Jedynie Rock i nie wiedzieć czemu nadal przy słuchaniu mam dreszcze:).

Strona 1

  1. "Twoje życie" (Azyl P., A.Siewierski) – 07:04
  2. "Dajcie mi azyl" (A.Siewierski, A.Siewierski) – 04:13
  3. "Dziki punk" (A.Siewierski, A.Siewierski) – 03:51
  4. "Chyba umieram" (Azyl P., A.Siewierski) – 04:32

Strona 2

  1. "Kara śmierci" (A.Siewierski, L.Żelichowski) – 04:45
  2. "Jedynie rock" (A.Siewierski, A.Siewierski) – 04:50
  3. "Mała Maggie" (A.Siewierski, A.Siewierski) – 02:15
  4. "Och, Lila" (A.Siewierski, G.Kuczyński) – 03:15
  5. "Mała Maggie" (A.Siewierski, A.Siewierski) – 02:12
Do posłuchania



Brak komentarzy: